Monday, February 18, 2013

Dan sesungguhnya.

Dan sesungguhnya
Saat ini
Daku amat merinduimu

Pagi ini, tibe di office, rasa rindu sangat kat anakanda. Mungkin sebelum ni, i tidur dengan Aleescha aje. Husband tidur kat bilik sorang-sorang die. Hehe. Sebelum ni, kalau bawak Aleescha tidur kat bilik, mesti pagi-pagi nanti Aleescha hadapi blocked nose dan nampak susah untuk die bernafas. Dada die sejuk. Jadi, ambil keputusan untuk tidur di depan tv aje. Demimu, anakanda.

Dan semalam, bawa Aleescha tidur dalam bilik. Biasanya Aleescha akan bangun menyusu dan sekarang dia dah pandai nak 'puting' selalu ada dalam mulut die. Kalau kite tarik, die akan sedar dan mulalah merengek tanda tak puas lagi. Hihi. Hailah, anak.

Bangun pagi, tengok anak masih nyenyak dengan ayahnya. Kebiasaannya, dia akan mintak susu jam 5pagi dan mulalah mata segar bugar lepas tu... Mulut pun bising nak ajak kite main. Tapi, pagi ni, tak ada. Dia bangun minum susu, dia sambung lelapkan mata. I terus bangun siap-siap nak ke office. Dah siap mandi, tengok anak tengah borak-borak dengan ayahnya. Huuuuu. Jealous pulak rasa. Hihihi.

Dan mungkin kerana itu rasanya, mommy rasa rinduuuuu sangat dengan Aleeschae. Dan mommy perlu sedar yang Aleescha milik ayah jugak, bukan hanya milik mommy aje. Huhuhu. I miss u, Aleescha.

No comments:

Post a Comment